24 Nisan 2018 Salı

Feribotta Bir Çizer


     Şartlar insanı zaman zaman kendi güvenli sınırlarının dışına çıkmaya zorluyor. Benim de başıma gelen bu oldu yukarıdaki resimde. Ne zamandır çizmek istediğim fakat bir türlü fırsat bulamadığım bir sahneydi feribotta bekleyen araçlar. Gemide güzel bir yer kapınca çizesim geldi. Fazla zamanım yoktu, çizmekle vakit kaybetmeyeyim diye bu sefer hacimleri kaba taslak kurşunkalemle çizdim, ardından hemen boyamaya geçtim. Ortamın karanlık olması da işimi bayağı kolaylaştırdı, birazda ben sahneyi renkten arındırdım ve ortaya bu çıktı. Bu resimde kafamda oluşan resmi ucundan da olsa yakalamak beni mutlu etti, umarım sizler de beğenirsiniz.

2 yorum:

  1. Yerinde çizer, rehatsızlık içinde çizer, sıkıntıda çizer, zor şartlarda çizer... Aç aça bildiğin kadar. Zahmetli iş yerinde çizmek. Sadece en sonundaki başardım diyen tatlı bir tebessüm için.
    Zor zanaat yerinde çizmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar sıkıntılı da olsa insan gece başını yastığa koyduğunda bugün bir tane resmim var diye düşününce bile mutlu oluyor. Bazen beş resim falan çizince mutluluktan çılgına dönüyor insan. Sıkıntılar aklına bile gelmiyor.

      Sil