17 Temmuz 2018 Salı

Su Kabı Tavsiyesi

     Çoluğun çocuğun rızkını yemeye doyamayanla'rda bugün de ben varım. Ancak bugün tamamen çizimsel amaçlara hizmet etmek için onca yavrunun günahına giriyorum. Biliyorsunuz, burası inceleme yazanların pek sevilmediği, hatta piyasadaki beşyüz metre öteden ürünü görüp dokunmadan, kullanmadan inceleme yazanlardan, yahut da daha ürünü görmeden, paketinden bile çıkarmadan inceleme yazma potansiyeline ulaşmış, ermiş insanlardan uzak durmayı başarmış bir mekan olma özelliğini bir süredir korumaktadır. Ancak gel gelelim geçtiğimiz günlerde marketten aldığım alelade bir ürünün hayatımı değiştireceğini ben nereden bilebilirdim. Ekmek almaya gittiğim o nemli ve sıcak günde başıma gelecekleri nasıl tahmin edebilirdim. ("Yeter be amma uzattın, sadede gel!" dediğinizi duyar gibi oluyorum) 


     Bakkaldan alacaklarımı aldıktan sonra buzlukta gözüm çoğu zaman olduğu gibi meyveli yoğurt bölümüne kaydı. Ben başka bir şey ararken karşıma bu paker çıktı. İçerisindeki gıda maddesini tükettikten sonra atmak yerine yıkayıp su kabı yapmayı denedim. İnanılmaz derecede kullanışlı bir su kabım daha oldu. İçindeki su bittikten sonra çantada hiç yer kaplamıyor. İki yahut üç su hazneli fırçayı doldurmaya yetiyor. Şimdiye kadar kapağı su sızdırmadı. Ayakta çizim yaparken su haznenizi doldurması inanılmaz derecede kolaylaşıyor. Belki sizlerin de işini kolaylaştırabilir diye burada yer vermeyi yararlı buldum. Çok ucuza erişebileceğiniz bu poşet düşündüğünüzden çok daha fazla iş görecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder