8 Eylül 2016 Perşembe

Kağıt Ölçülerine Dair Küçük Bir Tartışma (A Little Discussion About Paper Size)


     Uzun bir aradan sonra dayanamayıp A6 yatay deftere tekrardan dönüş yaptım, her zaman kendime ufak sayfalara bir daha resim yapmayacağıma dair sözler versem de tutamıyorum. İşte yine yeminimi bozdum. İlginç bir biçimde A6'ya çizim yapmaktan inanılmaz zevk alıyorum. Bu ölçünün en güzel yanı da hızlı tamamlanması, bu sayede bugün iki resim çizdim. A5 sayfalar yeterli vakit olduğu durumlarda ideal de olsa, gündelik çizimleri yapmak için büyük kaçıyor, bitmeyen resimlerle doldu taştı A5 defterlerim. Bu sebepten A6'ya tekrardan kesin bir dönüş yaptım.

     After a very long time period, i turned to A6 size small pocket books for my daily sketches again. I always promise myself about not drawing a smaller page than A5, but never keep my word. Today, i oated my breaking. Interestingly, i enjoy drawing A6 pocket size sketchbooks. When i have adequate time for drawing, A5 size sketchbooks are perfect, but for daily sketches, A5 size sketchbooks can become very challenging. Most of pages in my daily A5 sketchbook full of uncompleted sketchs, because of that, i made a tight turn to an A6 book.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder