19 Mayıs 2016 Perşembe

Metro Çizimleri (Sketching In The Subway)

     Metroda akşam saatleri çizim çalışmak güzel oluyor. İnsanlar yorgun argın telefonlarını kurcalarken sizin onların çiziminizi yaptığınızı fark etmiyorlar bile. Bu sayede kendime çalışmak çin model bulabiliyorum. Teknik çizimler ya da mimari çizimleri yapabiliyorum, özellikle vaktimin olduğu zamanlarda eskiye nazaran hoş çizimler yapabiliyorum fakat insan çizimlerinde başarılı sayılmam. İnsan çizmeye son zamanlarda başladım, geliştirmeye ihtiyacım var, bu seneple metrolar benim için güzel çalışma alanları.

At the late hours of the day, people become very tired and while they playing wth their smart phones, they do not notice that you are drawing them. So it is very easy to find myself drawing figures. Now it is not very hard for me to draw technical or architectural detail but when it comes to drawing humans i am terrible. Nowadays i'm working on human drawings and subways are proper studios for me.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder