12 Mart 2017 Pazar

First Page Of a New Sketchbook


     Her ne kadar kendime, elimdeki defterleri bitirmeden yenilerine geçmeyeceğime dair söz vermiş olsam da, dün dayanamadım ve evden çıkarken, yaptığım defterlerden birini çantama attım. Sabah olmasına rağmen tren bayağı sakindi ve bu kıymetli anı elimden geldiğince yakalamaya çalıştım.

     Yesterday, Although I promised myself that I wouldn't use a new book without finishing my half used books, i couldn't resist the attraction of my self-made sketchbooks and decided to test one of them. When i'm going outside, bagged one of them , then got on a train.  Train was so quiet,-that's nearly impossbile in Turkey- and don't want to miss that oppurtunity and try to capture that precious moment. 

2 yorum:

  1. Eldeki defter bitmeden diğerine geçmek konusunda ben de çok hata yapıyorum. Üstelik aldığım notların tarih sırası da bozulduğu için ciddi bir sorun bu. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın eline yeni ve güzel bir defter geçince gözü hiçbir şeyi görmüyor. Evet en büyük sorun da tarih sırasının bozulması. Sonradan aradığını, aradığın yerde bulamamak da cabası...

      Sil