11 Mart 2018 Pazar

USK Istanbul Galata Buluşması/ USK Istanbul Galata Sketchwalk


      Dün yerimden kalkamayacak kadar hasta ve yorgundum. Geçtiğimiz hafta içerisinde yağmurda birkaç kez çalışma durumunda kalınca haliyle hasta düştüm. Burnu tıkalı, elde peçete, başım ağrır vaziyette buluşma noktasına geldim. Havanın güneşli olması biraz kendime getirdi. Bir de fırça ilk kez kağıda temas edince hasta olduğumu unuttum hemen. İki adet resim çizdim bu buluşmada.
     Bu buluşmayı güzel yapan iki şey daha vardı. İlki her sayısını heyecanla beklediğimiz Mürekkepbalığı dergisi ekibinin de bu hafta bizlerle olmasıydı. Erguvan Kalem adlı güzel blogun sahibi Mehmet Bey ve Özge Hanım sağ olsunlar bizleri yalnız bırakmadılar ve onlar da bizimle çizdiler. Kendilerine binlerce kez teşekkür ediyoruz bunun için. İkinci şey ise aramıza yeni katılan genç arkadaşlardı, onlarda zahmet edip geldikleri ve bizimle birlikte çizdikleri için koca bir teşekkürü hak ediyorlar. 


2 yorum:

  1. Yolunuz her daim açık olsun arkadaşlar. Hep daha iyiye sevgiyle, saygıyla

    YanıtlaSil