25 Mart 2018 Pazar

Winsor&Newton 2N-AT Watercolor Field Box



      Birkaç gün önce son yaptığım maketten kalan parçalar masada öylece duruyordu ve eski suluboya paletim tüm bu parçaların ortasında adeta ışıldayarak bana bakıyordu. Yıllardır kullandığım emektar paletim artık masa başı, takım elbiseli memur görünümünden çıkmak ve çılgın bir hale bürünmek istiyordu. 


     Derken elime yapıştırıcıyı ve bisturiyi alıp başladım kesip doğramaya, birkaç günlük çalışma neticesinde ortaya bu palet çıktı. İşlevsellik açısından yapmış olduğum değişiklikler bir işe yaramasa da, artık palet gözüme daha hoş görünmeye başladı. Meslek hastalığı mıdır nedir bilmiyorum; kir, pas lekesi ne kadar bol olursa o kadar seviyorum yaptığım işleri.








2 yorum:

  1. Vayyy Steam Punk akımına tutulmuş bir W&N. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmeyecek estetik bir düzenleme olmuş. Pek de güzel olmuş. Yaratıcılığınıza hayran oldum. Geri dönüşüm felsefeniz de sınır yok. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun Ali Bey, akşam akşam ben de anlamadım ne oldu, artık ayranınım fazla kaçmış olacak ki böyle bir şeye kalkıştım.

      Sil