12 Mayıs 2020 Salı

Penceredeki Misafirler


     Her gün pencerelerinizde beliren kuşların geçmişte yaşamış olan devasa yırtıcıların akrabaları olduğunu fark ettiğinizde siz de hafiften irkiliyor musunuz? Düşünsenize bu karşılaşma bizler ve onların milyonlarca yıl önceki halleri arasında olsa ne gibi maceralar yaşanırdı. Bu resimde de günümüz dinozorlarından biri var aslında. Birkaç kere kuluçkaya yatma denemesi oldu yapraklar arasında, ancak her seferinde kargaların tacizine uğradı ve yumurtalarını kaybetti. Son seferde üç yumurta yapmıştı ancak bunlar da kargaya yem olmuş. Sonrasında bir daha denemediler. 

2 yorum:

  1. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Resimlerinizi çok beğendim. Ben de yeni yeni yapmaya başladım bir şeyler, daha çok suluboya. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler efendim, şimdiden elinize sağlık. Mutlaka devam edin gittikçe güzelleşecektir.

      Sil