29 Aralık 2021 Çarşamba

USk İstanbul Arter Buluşması

 

     Senenin son haftasına girerken yapılabilecek en güzel şeylerden birisi de dostlarla yapılacak olan bir eskiz buluşmasıymış meğerse. Bu buluşma için Arter'e davetliydik, her ne kadar ortam benim gibi çirkinliklerden ilham alan birine göre fazla steril kaçsa da çizecek bir şeyler bulabildim. Aslında hava belki de sağlam güneşli olsaydı büyük oranda içeri ışık alan bu binada güzel gölge ve ışık oyunları yakalanabilirdi. Bunun yerine ben son derce kolay bir sahne seçtim, fakat sahneyi renklendirirken suni ışıklandırmayla aydınlatılan bir mekanda gölgelerin ne kadar garipleşebileceğini fark ettim. Resimde her ne kadar gözlemlerimden sapmasam da akla mantığa uygun olmayan bir sürü nokta olduğu şüphesiz. Büyük ihtimalle senenin son resmi olacak bu resimle sizi baş başa bırakırken nice mutlu yıllar diliyorum sizlere!  






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder