29 Nisan 2017 Cumartesi

Balat'da Eski Bir Ev /An Old House In Balat


     Eski ve bakımsız binaları seviyorum. Balat'da, bu sur duvarları üzerine yapılmış olan eski ev, tüm bitmiş, tükenmiş haliyle bile gözüme çok azametli göründü. Bu azametin sebebini ben, yıkılmış olan deniz surlarının üzerinde yer almasına bağladım. Tüm sadeliğiyle bu harap ev gözüme müthiş göründü, çizmeseydim defterimde bir şeyler eksik kalacaktı. 

I like old and neglected buildings. In Balat, this old house built on these fortified walls seemed to be very magnificent to me, even with it's exhausted state. I think, the cause of this greatness to the fact that it was located on the ruined sea walls. All this sadly and dilapidated situation, house seemed terrific. There will be something missed, if i didn't capture that scene.

2 yorum:

  1. Sol üst köşedeki martı da dikkat çekici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, poz verir gibi uzun süre durunca eklemeden geçemedim :)

      Sil