21 Mayıs 2019 Salı

Usk Istanbul Karaköy Buluşması

     
     Daha önce bahsetmiştim, bir süredir sağa sola bisikletle gidiyorum. Daha doğrusu ilk zamanlar spor için işe gidiş gelişlerde kullanırken, sonradan şehir içi trafiğinde de bisikleti kullanabileceğimi görünce bayağı bayağı ulaşım aracına dönüştü benim için. Ne zamandır aklımda bisikletle bir yere gidip çizim yapma planları yapmakta olsam da soğuk havalarda bu biraz zordu. Haftasonu hava güzel olunca bu yöntemi test etmek istedim. Bu sefer buluşmaya bisikletle gittim. Zaten bisiklet başlı başına bir zevk, üstüne bir de uzun zamandır fırsatını bulup yapamadığım çizim faaliyeti de eklenince tadından yenmez oldu. Bu sene sanırım bir günde iki resim tamamladığım ilk buluşma oldu bu buluşma.







     Bisikletten bahsedip rotadan bahsetmemek olmaz. Benim gibi bisiklete yeni başlayan birisi için bile fena olmayan bir rota. Yirmi iki km bisiklet sürüp, üzerine bir de iki resim yapmış olmak, üstüne üstlük bir de evde sevgiyle pişirilmiş efsane yemekler bulmaktan daha fazla ne mutlu edebilir ki insanı şu hayatta?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder