4 Ekim 2019 Cuma

Daha Önce Tanışmış Mıydık?


  Geçenlerde uçaklar üzerine düşünürken görmüş olduğum bazı uçakları hatırlayamadığımı farkettim. Bunun üzerine ne zamandır aklımda bu uçaklar üzerine bir liste yapmak vardı. Aslında bu liste biraz daha uzun ama kuyruk numarasını net olarak göremediğim, ya da bulamadığım uçakları listeye dahil etmedim. Zaten uçağı tanımlayacak herhangi bir kimlik numarası olmadan listeye almanın pek yararı olduğunu düşünmüyorum, çünkü alt alta tanımsız bir sürü F-16 görmek istemiyorum.       Bu liste ister istemez arşivdeki fotoğraflarımdan, notlarımdan sonradan derlendiği için atlamış olabileceğim hava araçları da vardır mutlaka. Yine de listem beni tatmin etti diyebilirim, aşağıdaki dostlara dönüp birkaç defa bakıp hatırlamak beni epey mutlu etti. Kuyruk numaralarını göremediğim, ya da her hangi bir şekilde kayıt altına alamadığım için listeye ekleyemediğim bir sürü uçak için üzgünüm, bu bana iyi bir ders oldu. Bir dahaki sefere ilk olarak kuyruk numaraları alınacak.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder