20 Ekim 2019 Pazar

Serbest Çağrışım Yazıları

     Bir süredir başka başka defterlere çizim yapıyordum, ölçülerine bir türlü alışamayınca yine gidip eskiden almış olduğum Moleskine'lerden birini açtım. Üzerindeki tarihe bakınca defterin üç yıldır bende olduğunu görmüş oldum. O zamanlar bu defter için sadece 35 tl veriyordum, bu yazıyı yazdığım günlerde ise fiyat 200 liraya yaklaşmış, belki de geçmiş durumda. Az önce fiyatları kontrol etmek için Moleskine'nin uluslararası sitesine girdiğimde farklı farklı bir sürü suluboya defteri daha çıkardığını üzülerek gördüm. Ulan yıllardır resim yapıyoruz 2019'u mu beklediniz bu defterleri çıkarmak için. Henüz Türkiye'de bu defterlerden görmüş değilim, ancak gümrük konusunda yaşadığımız sınırlamalar ve ek vergiler olmasa birkaç tane sipariş vermeyi çok isterdim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder