3 Ekim 2019 Perşembe

Airbus A400M Koca Yusuf

     İşte karşınızda Koca Yusuf; her ne kadar avcı sevici olsam da bu tombul kuşlara meyletmemek elde değil. Henüz daha üniversitede öğrenci iken, ilk teslimatı beklediğim günlerde sabah akşam internete düşen fotoğraflarını bir yere kaydeder, sonra açıp açıp saatlerce bakardım. Deli dana gibi kendini muharip sanan bu devin tono attığı bir video vardı o zamanlar, kaç defa izledim bilmiyorum. Derken Airbus fabrikasından bize ait ilk uçak çıktığında heyecanım doruk noktasına ulaştı, ancak testler esnasında beklenmedik bir şey oldu ve uçak feci bir biçimde düştü. Böyle olunca teslimatlar ertelendi, biraz daha beklemem gerekti görmek için. Bu devi ilk defa geçtiğimiz sene görme şansım doğdu, ancak yine beklenmedik bir şey oldu ve o sene askere gidince yine göremedim. Bu sene artık tüm planlarımı iptal ettim ve altı gün süren Teknofest boyunca dört gün doya doya gördüm, hatta son gün akşam piste çıkartılırken birlikte taksi yapma fırsatımız bile oldu. Böylelikle NATO devleri serisinden görmediğim sadece C-5 Galaxy kaldı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder