26 Temmuz 2016 Salı

Saraybosna Çizimleri - II (Sarajevo Sketches - II )


     Çoğu modern seyyah gibi bende bir şehri gezmenin en güzel yolunun yürümek olduğunu düşünüyorum. Saraybosna'da bunun için gayet uygun bir şehir, İstanbul'a dönmeden önceki son gün arabadan Başçarşı civarında indim ve gün boyu yaya olarak şehri turladım. Akşam Hrasnica bölgesinde yer alan evimize yine yürüyerek döndüm ve bu mesafe en kısa yoldan bile 16 km tutuyor. 


     Saraybosna'da aslında çok daha fazla çizim yapmak isterdim fakat ne yazık ki vaktim olmadı, bu sebeple en çok hoşuma giden, karakteristik ve aynı zamanda çizmek için çok fazla vakit kaybetmeyeceğim evleri seçerek, eski konutları da defterime ekledim.


     As most of modern voyager, i think best way of travelling in an unfamilliar city is walking. Sarajevo is a very proper city for walking. A day before returning to Istanbul, i got off from car in Bascarsija and walked until our home, that's in Hrasnica district, the shortest way between this two point is 16 km. 



     Actually i want to draw much more scenes in Sarajevo but, sadly i haven't got so much time for that. Because of that, i must pick characterisctic, funny and less time consumer scenes for drawing. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder