19 Haziran 2016 Pazar

Cumartesi Çizimleri (Saturday Drawings In Eyup)



     Cumartesi günleri işim olmadığı takdirde çizim maceralarına atılabiliyorum. Bu Cumartesi yine görünürde birşey olmayınca soluğu sokakta aldım. Açlık ve susuzluk dolayısıyla bu ara çok fazla açılamıyorum bu sebeple yine ailemin evinin yakınlarında çizim yaptım. Yukarıda yer alan Eyüp'te mezarlıklar içerisinde yer alan bir giriş kapısı. Aslında üzerinde çok fazla detay vardı fakat kapının genel formunu öldürmemek adına sade bırakmayı tercih ettim. Aşağıdaki resim ise Eski Eserler Koruma Derneği Binası. Panoramik resimler zevkli olduğu kadar yorucu.

     In Saturdays, if i had no work to do, i generally go to sketching adventures. This Saturday i smell the air and my senses didn't find anything, so that take my bag and went to sketching. First drawing belongs to Eyüp, ,n Eyüp we have a lot of historical grave, in this graves there are a lot of important historical people resting, so they have these beautiful graveyard structures. Here is a graveyard gate. There are a lot of detail on it, but because of not killing the main structure, i did not add them. Second one is a society building.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder