2 Haziran 2016 Perşembe

Mezarlıkta Çizim (Sketching In Graveyard)


     Dün dayanamadım yine yaptım, hep kendime bir daha yapmayacağıma dair söz versem de dayanamıyorum. Dün yine mezarlık yanından geçerken kendime hakim olamadım ve çizime başladım. Daha önce mezarlıklarda çizim yapmanın ne kadar sakin ve dinlendirici olduğundan bahsetmiştim ya, artık bu sözlerin hükmü kalmadı, bugün bir amca bana tüm bu sükunetin bedelini ödetti. Sinsice resim yaparken beni kesmesinden anlamalıydım oysa.Adam ben ayrılırken dahi arkamdan bağırarak akıl vermeye devam ediyordu.

     Yesterday i couldn't resist and did it again. I had promised myself to never did it one more time but i couldn't control myself and started to drawing in graveyard again. Before that i was talked about; how relaxed and silence drawing in graveyar is, but today these words are meaningles. Yesterday a guy came next to me when i sketching and forced me to pay all this beauties price. He never stopped talking, even i leaving the place, he still shouting at me and giving advices. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder