15 Haziran 2016 Çarşamba

Platinum Carbon Kalemimin Anısına (In Memory of Platinum Carbon Pen)


Bugün benim için çok hüzünlü bir gün, aslında sinirden, öfkeden ve üzüntüden bugün yazı yazmayacaktım ama dayanamadım. Bugün kendi sakarlığımdan ötürü çok sevdiğim kalemim Platinum Carbon kalemimin ucunu mahvettim. Üzüntüden bu yaptığım son resme bakamıyorum bile. Sağ olsunlar ülkede işe yarayan ne varsa bir bir gönderiliyor, paypal'da artık yok. Birkaç siteden almayı denedim fakat bir türlü olmadı. Alamadım, yapamadım, olmadı. Şimdi kaldım Sakura Koi'lere, Uni Pin'lere, Çok çaresizim a dostlarım çok...
     İşte bu da son resmimiz birlikte çizdiğimiz. Şimdi beğenmediğim tüm o kalemlere muhtaç kaldım. Son resmini bile tamamlayamadan gitti garibim.

Today was my one of the most miserable day, actually i don't want to write in such a bad day, but i couldn't resist and want to share my sadness. The point is, i broke my Platinum Carbon Pens nib irrecoverably. We were together since one year and had a very happy relationship. Now, my dead pen laying on my hands and left me alone in this crual word. This is our last pictured drawed together.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder