12 Haziran 2016 Pazar

Sıcak Havada Çizim (Drawing In Hot Days)



     Bugün tam bir çizim günüydü, blogumuzun diğer yerindeçizeri ile birlikte güzel bulduğumuz her noktada çizim yaptık. Kendisi şu sıralar meşgul olduğu için çizimlerini ne zaman paylaşır bilemiyorum. İşte benim çizimlerinden bir tanesi. 
     Bu çizimleri yaparken Platinum Carbon kalemim bana baya baya bozuk attı. Sizlerin de aklında olsun, Yaz mevsiminde dolmakalemleriniz Kış mevsimine göre daha çabuk kuruyup, tıkanıyor; bu sebeple düzenli olarak temizlemeyi unutmayın. Tabi dolmakalemlerimiz normal kalemlerimize göre biraz daha nazlı oldukları için temizlemek için zaman zaman özel yöntemlere başvurmak gerekebiliyor. Ben şahsen her zaman Ali Bey'in yöntemlerine başvuruyorum kalem bakımı konusunda. Sürekli olarak kullandığım ve her zaman çok iyi işe yarayan yöntemlerden birisi için buraya tıklayınız.  


     Today was an extremely drawing day. With our blog's another sketcher, stopped wherever we liked and sketched. I don't know when will she share her paintings-nowadays she is little busy-. Here one of my sketches. 
     When drawing, my Platinum Carbon Pen made me sick. Keep that in your mind, if you're using fountain pen for drawing, especally in Summer's hot days, clean it regularly, because in these extremely hot days, it is very easy to clog your fountain pens ink ways. Surely, fountain pens not like another pens, so they need special cleaning techniques. I generally apply one of our fountain experts- His name is Ali İkizkaya- opinions. Here is fountain pen cleaning method.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder