5 Eylül 2021 Pazar

Usk İstanbul Gazhane Müzesi Buluşması

 

     Bu blogda paylaşmayı en sevdiğim resimler, fotoğraflar buluşma günlerine ait olanlar. Yine bir buluşma klasiği olarak Cumartesi günü sızlana sızlana uyandım, Şikayet ede ede çantamı topladım ve düştüm yola. Sanırım ne kadar zaman geçerse geçsin bu huyum değişmeyecek, mağaramdan çıkmak her zaman benim için büyük bir sızlanma sebebi olarak kalacak. Değişmeden kalacak olan diğer bir unsur da buluşmaya giderken hissettiğim heyecan, her seferinde ilk defa gidiyormuşum gibi panikliyorum. Bu sefer buluşma yerimiz şehrin Anadolu yakasında kalan bir nokta idi. Önümüzdeki günlerde şehrin bu kesiminde daha fazla buluşma yapacağız gibi duruyor.
     Bu buluşmada daha önce aramızda geçen her konuşmada bahsedip buluşma günü aklımızın ucundan bile geçmeye "thumbnail" formatında çizimler yapmaktı, aslında bu katalogvari çalışmayı gün boyu devam ettirebilirdim, o kadar hoşuma gitti, bir dahaki buluşmalarda büyük ihtimalle güne böyle bir dörtlüyle başlayacağım, bayağı neşeli ve sahne seçiminde başarılı bir yardımcı oluyor. Buluşmada yaptığım çizimlerin devamını görmek isterseniz takipte kalın. Bir süre önce almış oluğum her postta bir çizim kararı sebebiyle kalan çizimleri önümüzdeki günlerde görücüye çıkaracağım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder