10 Kasım 2018 Cumartesi

Anıtkabir Çizimleri



     Bu sene benim açımdan güzel geçti, bir sürü şey öğrendim, güzel kitaplar okudum, Usk İstanbul ile birlikte çok eğlenceli işler yaptık. Uzun zamandır çizmeyi planladığım şeylerden bazılarını çizme fırsatım oldu. Geçtiğimiz hafta bunlar arasında en önemlilerinden birisi olan Anıtkabir'i çizme fırsatım oldu. Çizimlerim arasındaki en güzel çizim olmayabilir, ama en değerlisi bu çizimlerim oldu. Günden güne onun çizgisinden ayrılıp tam bir Ortadoğu ülkesi haline geldiğimiz şu günlerde onun değerini çok daha iyi anlar oldum. Savaş yorgunu insanların kafasını yerden kaldırıp onlara ileriyi göstermek hiç kolay bir iş olmasa gerek. Söylenecek bir sürü şey var aslında, lafı fazla uzatmak istemiyorum çünkü sinirleniyorum, asabım bozuluyor. En sevdiğim ve yaparken mutlu olduğum çizimlerimin altında bir sürü saçma şeyden bahsetmek istemiyorum. Her şeyden önce hala geleceğe umutla bakabilmemi sağladığı için ona sonsuz teşekkür borçluyum. Umarım açtığı yolda, bizlere gösterdiği hedefe hakkıyla yürüyebiliriz yeniden.


4 yorum:

  1. Harika olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorum efendim bu güzel sözler için...

      Sil
  2. Sahiplenmek boyle olur. Cok sicak bir tarzi var resimlerin.Kartpostal olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, neden olmasın belki ilerde böyle bir projeye dönüşebilirler.

      Sil