12 Kasım 2018 Pazartesi

Zeytin Mevsimi


     Zaman zaman İstanbul'dan kaçmak insana iyi geliyor ancak kaçtığınız yere dikkat etmeniz gerekiyor. Yoksa benim gibi kısa dönem bir zeytin işçisi olup çıkabilirsiniz. Şakası bir yana bu dünyada insana en huzur veren şeylerden birisi zeytin ağaçlarıyla ilgilenmek olabilir. Üşengeç ötesi üşengeç bir insan olarak bütün bir yazlarımı zeytin gölgesinde uyuyarak geçirebilirim. Bu hafta sonu zeytin toplamakla meşgul olan anne ve babamın yanına yardıma gittim. Hava da güzel olunca iki günüm piknik gibi geçti diyebilirim. Aslında çizebileceğim birçok sahne vardı, fakat yardım etmek durumunda olduğum için ancak bu iki resmi çizebildim. İlk resim bir zeytin toplayıcısının önünde zeytin boşaltan bir traktöre ait, ikinci resimde de sizlere zeytin toplamanın nasıl bir şey olduğunu anlatmaya çalıştım elden geldiğince.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder