8 Şubat 2020 Cumartesi

Haliç Sahili, Makbul İbrahim Paşa Camii Yan Sokağı Çizim Çalışması


     Gördüğünüz üzere çizeriniz dur durak bilmeden çiziyor bu sene, ancak yapmaması gereken hataları da yapmaya devam etmiyor değil. Bu resimde aslında çok güzel bir resim olması gerekirken plansızlık ve öngörüsüzlük sebebiyle bir türlü bitmeyen ve sonrasında çileye dönüşen resimler arasına ilk sıralardan giriş yaptı. Sebebi şu, resmi çizerken bir şekilde kontursuz devam edeceğimi düşünerek detaylara dikkat etmedim ve sonrasında ise bunu unutup mürekkeplemeye başladım. Resim büyük olunca detaylara da sonradan girmeye üşendim ve aslında çok güzel doku örneklerini yansıtamadım, neticede ortaya -en azından bir kısmı için- detaysız böyle bir şey çıktı. Ben kompozisyonu beğensem de işleme tarzımı beğenmedim, bakalım sizler ne düşüneceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder