7 Şubat 2020 Cuma

Yeni Defterim ve İlginç Boyama Denemeleri


     Hiç bilinçsizce çok güzel yaptığınız şeyler oluyor mu? Ben bu haftasonu hiç farkında olmadan garip bir çalışmaya imza attım. Süreç şöyle başladı, buluşa yerimiz Perşembe Pazarı idi ve haftasonu hava gayet iyi görünüyordu. Havanın güneşli olacağını öğrenince daha çok gölgelere odaklanacağım az renk kullanarak oluşturacağım bir resme odaklanmak istedim. Bu yüzden buluşma öncesinde gece defterimin bir sayfasını belirlediğim bir renge tamamen boyadım ve altlık olarak bu rengi kullanmaya karar verdim. Arazide çizimleri yapıp boyadım ve sonrasında eve döndüğümde resmi taradım. Resmin bu hali gayet hoşuma gitse de resim üzerinde oynamaya devam ettim ve çok ilginç bir şey oldu, resim değerleriyle oynarken aslında çizmek istediğim resim ortaya çıktı ve bu resmi de tekrardan aşağıda sizlerle paylaştım. Yeni defterimle çok ilginç şeyler yapabiliyor olmak beni bayağı mutlu etti. Yakın zamanda sanırım bu defter için bir inceleme gelecek gibi duruyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder