6 Temmuz 2016 Çarşamba

Kağıt Üretimi (Paper Making)


     Uzun bir süredir aklımda suluboya kağıtlarının üretimi konusuna değinmek var. Bu konuda araştırmalara da başladım, fakat şunu farkettim ki; kağıt üretimi konusunu sadece suluboya kağıdının üretimi ile sınırlandırırsam kendimi ve sizleri kandırmış olurum. Bütüncül bir biçimde konuyu anlayamadığım için suluboya kağıdının üretimi konusu da havada kalır. Bu sebeple derinlemesine bir kağıt yolculuğuna çıktım ve ne zaman bu seyahat biter bilemiyorum, fakat bu seyahat esnasında denk gelen videolardan birini sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu videoda yüzyıllardır süregelen elde kağıt üretiminden ve  bu kültürel mirasdan bahsediliyor. 

     For long time i want to talk about watercolor paper manifactureing. I started researches, after while i realised that if i just mention about watercolor papers and narrow down my topic to watercolor papers, i will fool myself and watercolor paper issue will not be understanded completely. So that now i'm taking a paper journey and i don't know when will i return. In this video you will see my basic stations about paper making. I hope you'll like it.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder