28 Ağustos 2021 Cumartesi

Sütlüce Sahili ve Tavşan Adası-2

 
     Sıkı takipçilerim hatırlayacaktır, daha önce bir defterden yana bayağı dert yanmıştım. Bu defterle olan ilişkimizi hemen kesip koparmak yerine birazcık daha kullanıp tecrübe etme yolunu seçtim. Bahsi geçen deftere çizdiğim birkaç resmin renkleri o kadar güzel geldi ki biraz daha denemekten zarar gelmez diye düşündüm. Genel manada düşüncelerim değişmese de kimi çalışmalarda ilginç sonuçlar ortaya çıktı. Biraz daha kullanıp detaylı sayılabilecek bir inceleme yapmayı planlıyorum bu defter hakkında. Eğer dikkatinizi çektiyse burada pek fazla incelemeye yer vermedim şimdiye kadar, bunun altında yatan sebep insanların biraz farklı farklı malzemeler alıp deneme-yanılma yoluyla bir şeyler öğrenmesinin daha iyi olacağını düşünmemdi. Şimdilerde özellikle sanatsal ürünlerde fiyatlar o kadar yükseldi ki; artık en azından tecrübe ettiğim ürünleri paylaşmanın daha doğru olacağını düşünüyorum, kimsenin basit bir deftere bir günlük asgari maaşlı çalışan ücreti verip nefret ederek kullanmasını istemiyorum. Bu yüzden önümüzdeki dönemde inceleme sayısını arttırmaya çalışacağım.
     Şimdi gelelim yukarıdaki resmimize, Sütlüce Parkı'nda oturmak için yine aynı noktaya gidince bir de farklı deftere, farklı malzemelerle çizeyim dedim karşı sahildeki binaları.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder