6 Temmuz 2018 Cuma

Eosen Kireç Taşları


          Usk Istanbul'da farklı farklı insanları tanıdıkça, bu insanların çizim yapma sebepleri de ilgimi çekmeye başladı. Kimisi benim gibi kayıt altına almak, kimisi kendisiyle iletişime geçmek, kimisi rahatlamak, kimisi çeşitli gözlemlerini görsel olarak not almak, kimisi kendini anlamak için yapıyordu. Benim grubumda olan insanlar için çizmek için bahane bulmak daha kolay sanırım, kayıt altına her şeyi alabiliriz, varlığı olduğu kadar yokluğu da kayıt altına alabiliriz. Bu hafta çok özel bir şeyi kayıt altına almak istedim. İstanbul ili, Şile ilçesi, Şuayipli köyü yakınlarında, sahil kenarında gözlemlediğim dikine kireç taşlarını defterime kaydetmek istedim. Eosen yaşlı bu kireçtaşlarının tabakalanma şekli son derece ilgimi çekti. Bir de bunlar denizellik etkisiyle çözülüp, parçalanınca manzara inanılmaz bir hal almış. E böyle bir sahne yakalayınca çizmeden olmazdı, ben de aldım elime defterimi ve ortaya bu resim çıktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder