16 Nisan 2018 Pazartesi

AliExpress 9'lu Set Sulufırça


     Birkaç hafta önce AliExpress yoluyla şu dokuzlu set sulufırçalardan almıştım. Fiyatı dokuz dolar mertebesinde olunca bayağı sevinmiş, bu fiyata dokuz sulufırça bulunca hemen atlamıştım üzerine. Derken aradan günler geçti ve fırçalar geldi. Heyecanla bir sonraki eskiz buluşmamızı bekledim kullanmak için. O gün gelip çattığında çantamdan özenle çıkardım fırçaları ve daha ilk resimden başladı sorunlar, birkaç denemenin hepsi pişmanlıkla sonuçlandı. İnsanın tecrübelerinde yanılmaması her zaman iyi olmuyor. Dokuz fırçanın tamamı bir tane sağlam fırça etmiyor. Uçları berbat, haznesi inanılmaz derecede sert, su haznesinin vida kısmının çevirme yönü standardın tersi yönde olduğu için diğer uçlarla da kullanamıyorum. Ben yandım sizler de yanmayın diye buraya not düşüyorum. 

Not:Ürün ilanında marka adı olarak Pilot geçiyor olmasına rağmen ürünün üzerinde ben herhangi bir marka izi göremedim. Pilot'un herhangi bir şekilde bu kalitede ürün yapma ihtimalinin olduğunu zannetmiyorum. 


2 yorum:

  1. Benim de almayı düşündüklerimin arasındaydı. Bu incelemeniz iyi oldu. Küçük bir kazadan yırttık sayenizde. Her şey para değil anlıyor insan. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülüyor ama insan, ne umutlarla bekleniyor o iki üç haftalık posta süreci ve sonrasında da gelen ürün bu olunca üzülmemek elde değil.

      Sil