9 Nisan 2018 Pazartesi

DIY Urban Sketcher Easel

 

     Çizim yapmaya giderken uzaktan bize bakanlar eminim bu manzarayla karşılaşıyorlar. Taburesi, defteri, kalemi, çantası, su şişesi, poşetler derken iyiden iyiye Cevat Kelle'ye dönüyoruz. Bugün de yine çizime giderken son birkaç seferdir yanıma aldığım yeni bir aletten bahsetmek istiyorum. Ne zamandır bir elde su kabı, diğer elde fırça, parmakların arasında kalem, ağzımda silgi, dizimde defter, iki büklüm çizim yapmaktan bıkıp usanmış, yerinde çizim yaparken kullanılacak bir şövale imal etmek niyetindeydim. Birkaç ay önce ilk versiyonunu yaptım ve bazı eksikliklerini gördüm. İkinci versiyonda bunların bir kısmını da giderdim, netice şimdilik fena olmadı.


     İnternette arama yaptığınızda bir sürü farklı şövale bulabilirsiniz, bu yüzden bu yazıyı inceleme formatında yazmak istemiyorum. Sonuçta kendi alışkanlıklarınız, zevkleriniz ve tarzınız doğrultusunda şövalenizi istediğiniz biçimde şekillendirebilirsiniz. Ben sadece böyle de bir yöntem olabileceğini göstermek istedim.


















2 yorum:

  1. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş. Bu su kabı meselesi, gerçek bir bela. Herkes kendine göre bir çöüzm getirmeye çalışıyor. Su kabı, atsan atılmaz, satsan satılmaz bir şey. Devrilse ayrı bir dert, hele kış günü. Benim de inceden inceye kafa yorup hala doğrusunu bulamadığım bir konu.
    Bir ara dolmakalem yıkama kabı olarak anlattığım, çocuklara suluboya kabı gibi bir şey vardı. En iyisi sonuçta o gibi;
    http://yazmakkeyiftir.blogspot.com.tr/2012/09/dolmakalem-yikama-kabi-fountain-pen.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali bey su kabı meselesi gerçekten çok önemli, üzerine ne kadar konuşsak az gelir. Daha önce konuşmuş da olsak okuyucuların belki işine yarayabilir diye bu kaptan tekrardan bahsetmekte fayda var. Hastanelerde idrar örneği almak için kullanılan kaplar suluk olarak kullanmak için çok iyi bir seçenek. Hafif, taşınabilir ve kapağını kapattığınızda sağa sola su damlatmıyor. Şimdilik bana en pratik gelen su kabı bu.

      Sil