7 Nisan 2018 Cumartesi

Hey Gidi Sosyal Medya, sen nelere kadirsin!

     Burada sizlerle bir süredir yaptığım çizimleri paylaşıyorum. Bu çizimler resim tekniği açısından benim anlayabildiğim kadarıyla bile bir sürü hatalar içeriyor. Zaten bu konuda herhangi bir iddiam da hiç olmadı. Buna rağmen bu resimler benim için çok değerliler, çünkü her biri benim hayatımın bir parçası, anılarım var bu sayfalarda. Her bir çizimin kendi hikayesi var. Bazen soğukta dondum, bazen güneşte yandım, acıktım, susadım, bazen de bu işe bulaştığım güne veryansın ettim. Bunları zaten daha önce de defalarca anlatmıştım. Bu girişi yaptıktan sonra lafı uzatmayıp, size bazı resimler göstermek istiyorum. Aşağıdaki resimlerden ilki bana ait, ikincisi ise genç bir ressama. Ressam arkadaşın çizimleri garip bir şekilde bana kendi resimlerimi hatırlattı. Önce aynı şehirde yaşıyoruz, benzer sahneler çizmek normaldir diye düşünmeye çalıştıysam da, sonra inceden şüphelenmeye başladım. Sosyal medya insanın karşısına neler çıkartıyor, bakalım sizler bu resimler hakkında neler düşüneceksiniz. 















4 yorum:

  1. Hani olurya...
    İnsan,
    Aynı anda, aynı ışıkta denk gelmiş olabilir sahneye..
    Fakat
    Aynı yerde, aynı bakış açısında, aynı kaçış noktasında, aynı yatay düzlemde olamaz ki, boylarımız farklı, ellerimiz farklı.
    Olmaz ki, böyle de yapılmaz ki. Bilgisizlik neticesi yapılanlar ne feci..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan her türlü iyiye yormak istiyor ama olmuyor. Hepimiz zaman zaman başka eserleri taklit ediyoruz, kopya ediyoruz ama bunları kendi eserimizmiş gibi sayfalarımıza koymuyoruz. Kaynak belirtiyoruz.

      Sil
  2. ne kadar naif anlatmışsın böylesine bir saygısızlığı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo, kimleri görüyorum, blogumuza hoş geldiniz efendim. Bir şey üretmeye başlayınca bu durumu da göze almak gerekiyor, insanlara kopyalamak daha kolay geliyor. Yapılan güzel işleri konuşmak varken bu insanlarla hayatı karartmak lüzumsuz, umarım başka birine aynısını yapmaz

      Sil