23 Ağustos 2022 Salı

Envanterin Yeni Yıldızı: GoPro 3

     Bildiğiniz üzere birkaç ay önce bilgisayarımı değiştirdim, eski bilgisayarımla ne kadar mutlu olsam da bazı şeyleri yapmama izin vermiyordu. Özellikle görüntü düzenleme işlerine hiç yanaşmıyordu, bu durumda ne kadar istesem de bu tür içerikler üretemiyordum. PC yenilenince yavaş yavaş o tarafa da bakmaya başladım tekrardan, ne zamandır almak istediğim GoPro kameralardan bir tane edindim. Yeni bir alanda çalışmak istediğimde genelde o alanda orta seviye olarak kullanılan ekipmanları tercih ediyorum çünkü çoğu durumda en iyi olduğu varsayılan ürün aslında en çok övülen ürün olmuyor. Bu konuda da aynı şekilde hareket ettim, yeni jenerasyon GoPro'lar yerine Hero 3 modelinden yana tavır aldım. Doğrusu başta gönlüm Sony'nin aksiyon kameralarından yanaydı ancak GoPro, Protune farkıyla öne geçti. İlk denemeyi bisiklet turunda yapmış olsam da asıl amacım çizim yaparken bir şeyler çekebilmek. Son yıllarda aynalı aynasız bin türlü çılgın makine çıksa da ben kompaktlık konusundaki takıntımdan kurtulamıyorum, koca koca lensli makinalara bir türlü ısınamıyorum yer probleminden, her daim çantada ağırlık etmeden taşınabilir ürünleri seviyorum. 

     Lafı yine bir dolu uzattıktan sonra ilk izlenimlerimden bahsedebilirim artık. Kamerayı alırken biraz kararsızdım, bazı aletleri gözümde fazla büyütebiliyorum veya düşündüğüm kadar kullanışlı olmayabiliyor ancak daha  ilk kullanımda bile düşündüğümden çok daha pratik bir ürün olduğu kanısına vardım. Yeni jenerasyonlarının fiyatları alıp başını gittiği için eski ürünlerin fiyatları biraz daha makul göründü gözüme, alete on bin lira para sayıp sonra o kamerayı cepte sağa sola taşıyıp yolda gönül rahatlığıyla hırpalayamayacağım için de Hero 3 şimdilik daha uygun bir seçenek gibi duruyor. İlk testi bisiklet turunda yaptım ve Protune ile sonuçlar düşündüğümden çok daha güzel çıktı. Ne zamandır dağda bayırda kullandığım sevgili fotoğraf makinemle yarışabilecek görüntüler elde ettim, turda bir adet de çizim videosu çekme planım vardı fakat günler düşündüğümden daha hızlı kısalıyormuş, ışık azalınca çizimi kaydedemedim. Ön incelememiz bu kadardı, birkaç aylık kullanım sonrası daha güzel şeyler çıkarabilirim umarım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder