7 Ağustos 2022 Pazar

USk İstanbul Heybeliada Buluşması

 

     USk İstanbul'u ilk kurduğumuz günden bu yana Adalar'da buluşma yapmak istiyor ancak buna bayağı bir üşeniyorduk. Bir anlık gaza geliş sonrası yapalım artık dedik ve açıkçası ben pek de katılımın olmayacağı bir buluşma beklentisi içerisindeydim. Derken buluşma günü 14 cesur insanla birlikte gemideydik. Hatırlayamadığım kadar uzun bir süre sonra ilk defa bir buluşmada üç resim çizebildim. Blogda son günlerde yaşadığımız bombardımanın da sebebi işte budur. Bir itirafında vakti gelmiş gibi duruyor şu anda, adada ada temalı resimler çizmek isterken adayla zerre alakası olmayan resimler yapıp geldim. Aşağıda göreceğiniz resimde de hemen hemen ülkenin here yanında benzerini görebileceğiniz bu binaları çizdim. Bir de sonraki postta paylaşacağım bir elektrik panosu var. 

     Bu buluşmanın ilginç yanı ilk defa bir blog okuyucusuyla denk gelmem oldu, bir kişi de bir kişidir. Yazılı kısımlara kimse bakmıyor diye rahat rahat atıp tutuyordum, Suzan Hanım sizin blogunuzu takip ediyorum dediğinde ne kadar utandım anlatamam. Kim bilir ne rezilliklere şahit oldu. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder