25 Nisan 2016 Pazartesi

Hızlı Çizimler


     Hergün çizim yapma gibi bir amaç edindiğimden daha önce bahsetmiştim. Yanımda her zaman bir adet Sakura Pigma Micron çizim kalemi, A6 ölçülerinde bir defter, sulu fırça ve paletimi taşırım. Bu seti hiçbir zaman yanımdan ayırmam, eşime bu set için küçük bir bez paket dikmesini rica ettim, paketi çantama atıp çıkıyorum. Bu seti detaylı olarak sunacağım size yakın zamanda. Yukarıda ki resmi bir avm de yemek beklerken yaptım. Bu çizimlerde önce kurşunkalemle taslak çizim yapmıyorum, direkt çizime geçiyorum ve ardından boyuyorum, çizim aşaması için kendimi 7-8 dk ile sınırlandırıyorum.


     Yine bir yemek bekleme çizimi...


     Kadıköy Turyol İskelesi (Gemiden görünüm)


     Aşağıda bu blogda yer alan görselleri tarama görevinde bana yardımcı olan yazıcım yer alıyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder