25 Nisan 2016 Pazartesi

Kroki Renklendirme

     Okuma yazma yetilerine sahip olmak cahil olmamak için yeterli görünüyor, fakat bu ikili eksik, bir üçüncü daha olmalı, o da çizmek. Okuma, yazma ve çizme... Anlamak ve anlatmanın gerekli ve yeterli şartları. Bu üçlüden çizmek günden güne yok edilmiş, okuma konusunda zaten dünya ortalamasının çok altındayız hep, yazmayı da çocuklar yakında unutacak duruma gelmiş durumdalar, çoğu cocuk tabletler sağolsun kaleme yabancı artık. Eskiden uzaktan uzağa baktığımız kırtasiye ürünleri çocuklar için zaruret dışında bir şey ifade etmiyor. Bu resimde yazmanın yeterli olmadığı durumda çizerek de anlattığım durumlardan birini paylaşıyorum sizlerle.  
     İşim gereği zaman zaman krokiler çizmek durumunda kalıyorum, yapılacak olan bir yaya köprüsü ile alakalı köprücü mühendisimize bilgi vermek için fotoğrafların yeterli olmadığı zamanlarda, arazide kroki çizmek güzel bir anlatım yolu oluyor, burada da çizdiğim krokilerden birini renklendirdim ve sizinle paylaşmak istedim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder