1 Ağustos 2016 Pazartesi

Aniki Postası

   

     Bugün uzun zamandır beklediğim paket sonunda geldi.Paketin içerisinde ne olduğuna gelince, bu blogun isim babası, aynı zamanda Yazmak Keyiftir adlı blogun müellifi ve Aniki markasının kurucusu Ali Bey'in bizzat el emeği göz nuru, defterleri ve dahi yeni üretimine başladığı Alman mukavvasından defter kutuları paketin içerisindeydi. Ben işyerinde olduğum için paketi eşim teslim almış, akşamı çok zor ettim. 

     Konu Aniki olunca objektif davranamıyorum, duygularım mantığımın fersah fersah önüne geçiyor. Daha önce defalarca Aniki paketleri almama rağmen hala Ali Bey'in gönderdiği paketleri heyecanla açıyorum. Fakat bu sefer içerisinde Aniki'nin yeni bir ürünü de vardı, resimde gördüğünüz kutular Ali Bey'in son eseri. Özellikle defterlerimizi yiyip bitiren nemden ve rutubetten korumak üzere tasarlanmış bu defter kutuları benim çok hoşuma gitti. 

     Aniki konusunda yazılacak şey çok fakat benim burada son olarak değineceğim husus cömertlik konusu. Kırtasiyelerin birçoğunun sadece bir ticarethaneye evrildiği şu günlerde, Ali Bey bizim gibi nazlı müşterilerine bile güleryüz göstermeyi başarabilmesi ve küçük büyük demeden paketin içerisine her seferinde süprizler bırakması insana, ülkemizde kırtasiye camiasına dair umut veriyor. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder