4 Ağustos 2016 Perşembe

Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Yüksekokul Binası (Mimar Sinan Univercity Fine Arts College Building)


     Bugün eşimle birlikte hazır ikimiz de boşken, birazcık gezme düşüncesiyle Taksim'e doğru yola çıktık. Çıkarken aklımda Ahmet Hamdi Tanpınar'ı uzun süre misafir etmiş Narmanlı Han'ı çizmek vardı, yakınlarda saçma sapan bir restorasyon sürecine gireceğini biliyordum fakat insan zamanın ne kadar hızlı aktığını fark edemiyor, çoktan başlamışlar bile çalışmalara. Akıbetinin iyi olmayacağından gayet emin olduğum için üzüldüm, keşke daha önce çizseydim dedim kendi kendime. Değer verdiğim mekanları çizmede artık daha hızlı olmam gerekiyor, son zamanlarda bu yıkım inanılmaz bir hıza ulaştı, restorasyon adı altında acayip acayip işler yapılıyor, binaların eklentileri yıkılıyor. Narmanlı Han'da böyle bir yer oldu benim için. Sonra indik Tophane'ye, oturduk çime ve Mimar Sinan Üniversitesi, Güzel Sanatlar Yüksekokulu binasını çizmeye başladım. 

     Today we decided to go out with my wife and went to Taksim. When we were on the road, i was planning to draw Narmanli Inn, which is an old inn that one of my favourite author lives in for lots of years. Before that i heard that there is a restoration process for that old buildig soon, but didn't expect that i'll be this much soon. When we arrived there, restoration was started so that i didn't drawed Narmanlı Inn. After that we went to seaside and saw that building. This one is Mimar Sinan Univercity Art School building. I hope, i find enough time for drawing all my important buildings.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder