1 Ağustos 2016 Pazartesi

Marmara Üniversitesi Rektörlük Binası (Marmara Univercity Building)

     


     Bugün yine aldım çantamı sırtıma, tuttum Sultanahmet yolunu. Gider gitmez bin pişman oldum ve kendime Pazar günü bir daha evden çıkmamaya söz verdim. Bu devirde o tarihi meydanda mangal yakmaya kalkışmak, tüpte çay yapıp piknikten sonra tüm çöpleri o çimlerin üzerinde bırakmak bence insanlık dışı bir davranış. İstanbul'da birçok insan ne yazık ki hala bir şehirde yaşadığının farkında değil. Bu farkındalık için kaç nesil gerekiyor çok merak ediyorum. İbn Haldun şehirleşme için üç nesli yeterli buluyor fakat bu manzaralara bakınca, bizde şehirlileşme daha da geç olacak zannediyorum. 
     Aslında çokca zamanım olmasına rağmen ancak bir resim tamamlayabildim. Diğer resimler sürekli kesintiye uğradığı için tamamlamadan bırakıldı,  bu sebeple burada sadece bir tanesine yer verebileceğim.

     Today, i took my bag and went to our most historical square, i think you now it, it's Sultanahmet Square. Even the destruction of the time, Turkish and Roman history still laying there. In this drawing session my object is an old Univercity building. It was constructed in 1884 by one of Ottoman Sultan. I noticed that, winter is perfect for such crowded squares, in winter, people generally prefer staying inside.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder