20 Ağustos 2016 Cumartesi

Not Defterini Renklendirme (Taking Notes With Watercolor)


     Yıllardır defterlerce notlar alıyorum, notlarım arasında şemalar, diagramlar, grafikler ve temsili çizimler de bulunuyor. Geçtiğimiz gün aldığım notlar arasında jeolojik katmanların sınıflandırılmasına ilişkin bir diagram vardı ve karmaşık olması hasebiyle renklendirmeyi tercih ettim. Ardından sayfa tamamen değişti ve karşımda bir an için Humboldt'un defteri var sandım. Sonrasında bağımlılık yaptı ve bugün başlamış olduğum bol çizimli kitabın notlarını suluboya defterime aldım ve çizimlerle zenginleştirdim. 

     During the years i took severeal notes from books, in these notes, there are lots of diagrams, grafics and drawings. Yesterday, when i working on geological layers, for clarifiyng the schema, i colored layers with watercolor. Then just for a second, the notebook looks like Humboldt's notebook for me. After that i addicted to that and i started a new book today, luckily it provides me lots of drawing oppurtunity.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder