13 Mayıs 2016 Cuma

Merter Çizimleri (Merter Drawings)



     I have talked before, about writing little product reviews in here. In my opinion, most important ones are sketchbooks. For making this reviews objective and versatile, i give myself a word about not writing the reviews before finishing at least one book. Because of this reason, nowadays i'm using Fabriano Venezia Sketchbook, which i want to share with you. Certainly, all sketchbooks have negative and positive properties together. I'll share you my thoughts after finishing the book, but now my main problem is scanning. After scanning paint and ink faded a little bit.

     Burada zaman zaman küçük ürün incelemeleri de yayınlamak istediğimden bahsetmiştim. Bunların başında da elbette defterler geliyor. Defter incelemelerini olabildiğince objektif ve çok yönlü yapabilmek için kendime; inceleme yazısını kaleme alacağım defterden en az bir tane deneyip bitirmeden yazının başına oturmayacağım konusunda bir söz verdim. İşte bu sebepten ötürü sizinle paylaşmayı düşündüğüm defterlerden birine, yani Fabriano Venezia defterine yaptım bu çizimlerimi, her defterin güzel yanları olduğu gibi insanın memnun etmeyen yönleri de oluyor. Bunları defterin bitimine saklıyorum. Şimdilik en büyük sıkıntım resimleri tararken renklerin ve mürekkebin solması.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder