5 Mayıs 2016 Perşembe

Merter Metrosu


     Todal, after my works finished, before getting the train. i found a place to sit and started to sketching. Actually there is another pencil sketch under the image but i could'nt find my eraser. Someone always want it and loose it. It took 50 minute for drawing and painting. I don't like it very much but sitting somewhere and drawing something is a perfect feeling for me, result is not as important as location drawing itself. I generally use this place for evening sketches, here there is another picture of same place, drawn that before.


     İş çıkışı, metroya binmeden önce baktım günü çizimsiz kapatmak durumunda kalıyorum, hemen oturacak br yer buldum ve çizmeye başladım. Resmin altında aslında farklı bir kurşun kalem karalaması var fakat silgim olmadığı için silemedim, o şekilde kaldı. Tüm çizim 50 dakikamı aldı. Bu resmi çok fazla sevdiğimi söyleyemem ama benim için asıl güzel olan oturup bir yere bir şeyler çiziyor olmak. Yerinde çizerliğin kendisi sonuçta ortaya çıkan üründen daha önemli. Burası Merter Metro İstasyonu, elbette kullananlarınız vardır. Daha önce de burada farklı bir açıdan çizmiş olduğum resimi de yazıya ekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder